Anna mindig is vigyázott a telefonjára. Új készülékét, egy csúcskategóriás okostelefont, alig egy hónapja vette, amikor a barátaival egy hétvégi kirándulásra indultak a hegyekbe. Az első nap minden tökéletesen alakult: Anna rengeteg fotót készített, élvezte a természetet és a társaságot.

A második napon azonban, miközben egy sziklás ösvényen sétáltak, Anna véletlenül megbotlott. A telefonja kicsúszott a kezéből, és egyenesen a köves talajra esett. Amikor felvette, látta, hogy a kijelző teljesen berepedt, és a készülék sem reagált többé.
Anna először kétségbeesett, hiszen a telefonja nemcsak a kapcsolattartásra, de a munkájához is elengedhetetlen volt. Ekkor jutott eszébe, hogy a vásárláskor a Mobilvédő háló mellett döntött, amit az eladó ajánlott neki.
Hazatérve felhívta a Moblivédőháló csapatát, ahol segítőkészen végigvezették a javítás folyamatán. Másnap futár érkezett a cserekészülékkel és elvitte a sérült készüléket. Anna telefonja rövid időn belül újra tökéletesen működött – mindössze egy minimális kedvezményes javítási díjat kellett fizetnie, mely a javításnál nagyságrendileg kevesebb volt. Ráadásul a javítás alatt is volt telefonja a cserekészüléknek köszönhetően.
Az eset után Anna megkönnyebbülten mesélte a barátainak:
„Nem gondoltam volna, hogy valaha szükségem lesz a Védőhálóra, mert mindig vigyázok a dolgaimra, de most már tudom, mennyire jó, ha nem maradok egyedül baj esetén. Egy pillanat alatt történhet bármi, és jó érzés, ha van kihez fordulni! Korábban azt hittem, hogy csak telefon biztosítás van, nem tudtam hogy ilyen javítási szolgáltatás is létezik!”
A Mobilvédőháló váratlan helyzetekben segíthet, amikor a legnagyobb óvatosság mellett is megtörténik a baj. Anna története jól mutatja, hogy egy kis előrelátás később nagy segítséget jelenthet!