- +36 30 93 27 496
- info@mobilvedohalo.hu
- H-P: 9:00 - 15:30
A leggyakoribb a képernyő berepedése, eltörése. ami a telefonunkkal megtörténik. Ez olyan hiba, ami hosszú távon szinte mindenkivel előfordul, még akkor is, ha rendkívüli módon vigyáz a készülékre. Itt egy szerencsétlen pillanat akár 150 000 Ft-ba is kerülhet.
Hasonlóan gyakori a hátlapok berepedése. Sok telefon hátlapja is részben üvegből készül, így nem meglepő, hogy itt is gyakori a töréses sérülés. Amit sokan nem gondolnak, hogy egy hátlapcsere sok típusnál pl.: Apple gyakran ahhoz képest, hogy egy passzív borítóelemről van szó nem egy kis költségű javítás.
Egy feldőlt tea nem csak a terítőnek nem tesz jót a mobilodnak sem. De sajnos egy váratlan zivatar esetén gyakran még a zsebünkben is elázhat. Az pedig, hogy a telefon a WC kagylóban landol sokkal gyakoribb esemény mint gondolnád. Sokan azt remélik, hogy vízálló készülék választásával ezt a kockázatot kivédik, de sajnos a vízállóság kisebb fizikai sérülések után gyakran megszűnik még olyankor is mikor jól látható külső sérülés nem történik. Így vízálló készüléked szándékosan sosem vidd vízbe!
Bosszantó a mikrofonok és hangszódók meghibásodása. Ilyenkor vagy nem vagy rosszul hallunk vagy partnerünk nem hall minket. Mivel a mikrofonok és hangszórók rést jelentenek a készülék bevonatán, itt könnyebben éri őket sérülés. Fontos, hogy ne nyúljunk be ezeken a réseken éles hegyes tárgyal, még tisztítás okán sem, mert könnyen megsérthetjük ezeket az érzékeny alkatrészeket.
A legkellemetlenebbek az alaplapi hibák, mely a fel sem bootoltól a valószínűtlen működésig terjednek. Ezen hibák esetén gyakran a készülék cseréje az egyetlen gazdaságos megoldás.
Csökkenti a képernyő eltörésének esélyét. Az általunk javított törött képernyőjű készülékek kétharmadán volt valamilyen képernyőfólia, így ez a megoldás bár csökkenti a kockázatot teljes védelmet nem biztosít.
Nagyon sokféle tok közül választhatunk. Ezek egy része jelentős mechanikai, esetenként víz elleni védelmet jelent, de jellemzően a védelem szintjének növelésével a készülék könnyű használhatósága csökken.
Pénzügyi területről érkező megoldás, alapvetően a készülékben okozott károk megtérítésére. Gyakran együttműködő partnerek természetbeni javítással és bizonyos asszisztencia elemekkel is kiegészítik. Ez egy komplex pénzügyi és szabályozási háttérrel speciális jogi szabályozással rendelkező megoldás. A több együttműködő partner miatt általában drágább és jogilag mindenképpen komplexebb. A szolgáltató csak biztosítótársaság lehet megfelelő alaptőkével.
Ez a megoldás a javítás és tanácsadás irányából induló megoldás. Egyszerűbb egyszereplős ezért általában olcsóbb megoldás. A szolgáltatás lényege a használható telefon folyamatos megléte. Elsősorban a javításhoz és az asszisztenciához műszakilag és kommunikációsan értő cégek adják, de itt is érdemes megfelelően stabil partner kiválasztása. A Pericon Electronics Kft. 100 millió Ft feletti alaptőkéjével a hatékonyságot és a gazdaságosságot egyszerre nyújtja ügyfeleinek.
A weboldal működése során rövid szöveges, vagy számsorokból álló kódokat (süti/cookie) alkalmazunk. A sütiket a webszerver hozza létre a böngészője segítségével és azokat az Ön gépén egy elkülönített könyvtárban tárolja. A sütik alkalmazásának céljai: az oldal megfelelő működésének biztosítása, marketing, illetve analitikai célok. Az oldal megfelelő működéséhez elengedhetetlen sütik nélkül az oldal funkcionalitása teljeskörűen nem biztosítható. Az oldal működéséhez nem elengedhetetlenül szükséges sütik esetén az adatkezelés jogalapja az Ön felhasználói hozzájárulása.